מה הסיפור שלי
ולמה אני קורא לעצמי קופי UX
אוהבים לאפיין ולגעת בכל דבר?
נראה אתכם מסדרים את הדף הזה טוב יותר 🙂
שימשתי במשך שנים בתפקידי קופי וניהול קריאייטיב במשרדי פרסום מפורסמים, בהם יצרתי עשרות קמפיינים לחברות ענק לצד אינספור מודעות לעסקים קטנים,
עד שיצאתי לעצמאות.
אפיינתי וכתבתי מעל 150 אתרים, מערכות ודפי נחיתה, ליוויתי, מיתגתי וקידמתי עשרות עסקים, מוצרים ומותגים בכל הגדלים, לכל סוגי האוכלוסייה ומכל ענפי התעשייה.
התמחיתי בענף ה-UX וחקרתי באופן מעמיק את עולמות המיקרו קופי, חוויית המשתמש והתנהגות משתמשים בדיגיטל. והאמת, עדיין לומד בכל יום דברים חדשים.
מסרתי עשרות הרצאות בתחומי הפרסום והמיקרו קופי למאות סטודנטים וסטודנטיות במכללות מובילות וכתבתי עשרות טורים וניתוחי קמפיינים בפלטפורמות שונות.
אז מה אני?
אני גם איש קופי שמתעסק במילים, בכותרות ובאיך לגרום ללקוחות שלכם ללחוץ על 'הוסף לסל' או להתקשר לסגור עסקה.
ואני גם איש UX שחושב תמיד על החוויה, התחושה וכיצד לגרום למשתמשים שלכם להתאהב ולחזור אליכם שוב.
או בשתי מילים:
קופי UX
שורה תחתונה, מה כל זה נותן לכם?
חשיבה מקיפה
על כלל ההיבטים של הפרויקט, גם על אלו שכולם שוכחים לקחת בחשבון.
שקט נפשי
ידיעה ברורה שהאתר והעסק שלכם נמצאים בידיים מנוסות ומיומנות.
תוצר מושלם
ביצוע ברמה הגבוהה ביותר ותוצר מדויק ומהודק שפשוט מביא תוצאות.
תמורה למחיר
כשהתוצר עשוי טוב התוצאות לא מאחרות לבוא. ואת זה, כבר תרגישו בכיס.
מה הסיפור שלי
ולמה אני קורא לעצמי קופי UX
שימשתי במשך שנים בתפקידי קופי וניהול קריאייטיב במשרדי פרסום מפורסמים, בהם יצרתי עשרות קמפיינים לחברות ענק לצד אינספור מודעות לעסקים קטנים,
עד שיצאתי לעצמאות.
אפיינתי וכתבתי מעל 100 אתרים, אפליקציות ודפי נחיתה, ליוויתי, מיתגתי וקידמתי עשרות עסקים, מוצרים ומותגים בכל הגדלים, לכל סוגי האוכלוסייה ומכל ענפי התעשייה.
התמחיתי בענף ה-UX וחקרתי באופן מעמיק את עולמות המיקרו קופי, חוויית המשתמש והתנהגות משתמשים בדיגיטל. והאמת, עדיין לומד בכל יום דברים חדשים.
מסרתי עשרות הרצאות בתחומי הפרסום והמיקרו קופי למאות סטודנטים וסטודנטיות במכללות מובילות וכתבתי עשרות טורים וניתוחי קמפיינים בפלטפורמות שונות.
אז מה אני?
אני גם איש קופי שמתעסק במילים, בכותרות ובאיך לגרום ללקוחות שלכם ללחוץ על 'הוסף לסל' או להתקשר לסגור עסקה.
ואני גם איש UX שחושב תמיד על החוויה, התחושה וכיצד לגרום למשתמשים שלכם להתאהב ולחזור אליכם שוב.
או בשתי מילים: קופי UX
שורה תחתונה, מה כל זה נותן לכם?
חשיבה מקיפה
על כלל ההיבטים של הפרויקט, גם על אלו שכולם שוכחים לקחת בחשבון.
שקט נפשי
ידיעה ברורה שהאתר והעסק שלכם נמצאים בידיים מנוסות ומיומנות.
תוצר מושלם
ביצוע ברמה הגבוהה ביותר ותוצר מדויק ומהודק שפשוט מביא תוצאות.
תמורה למחיר
כשהתוצר עשוי טוב התוצאות לא מאחרות לבוא. ואת זה, כבר תרגישו בכיס.